Thursday, April 03, 2008

ALAM PARANORMAL - SIAPA ITU...

Visual yang aku paparkan ini belum pernah ada kat mana2 dalam dunia internet atau tersebar kat majalah MUSTIKA..

Takde ape sangat cuma kawan aku ni baru balik dari KEM kat Ulu YAm.. so malam last.. diorang buatlah post mortem.. jadi mana2 peserta yang tak puas hati.. di beri peluang bercakap.. Dah habis semua orang berucap tiba masa abang KEM berucap.. membalas soalan2 peserta kem..

So ramailah yang ambik gambar.. brader kem ni.. termasuklah kawan aku ni.. yang peliknya di waktu yang sama.. di hari yang sama.. di tempat yang sama.. diorang ni pun comparelah gambar sama sendiri.. melalui handphone camera diorang.. tapi apa yang appear kat camera handset member aku ni.. ada yang x kena.. Persoalannya.. siapa yang serba putih berdiri belakang abang KEM tersebut..?

Anda lihatlah sendiri.. gambar tu.. tulen ke palsu.. tapi cerita n gambar ni.. memang first version x de edit walau seinci pun...

5 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

kalau ikut teori CSI atau forensik,pasai apa mamat tu duduk ditengah sedangkan ruang luas lagi.dan pasai apa mamat yang kat belakang ni berdiri diteeeepi sangat seangkan kebiasaan orang bergambar akan duduk dekat sebab dapat jimatkan space.kedudukan dan posisi dua orang mamat ni seolah-olah membenarkan sedikit ruang untuk gambar ini diedit atau pun untuk seorang pelakon hantu berdiri dibelakang mamat tu supaya ketiga0tiga mamat ni dapat balance kan gambar ini.kalau aku nak interview interpol boleh dapat tak? :D


buat pengetahuan hang,gambar ni member aku dah send 5 bulan lepas kat aku,katanya abang angkat dia sendiri tangkap kat kem balik pulau.tengok,fakta member hang dah bercanggah :P

ALI said...

macam mana hang boleh kata.. kem kat balik pulau.. macamlah aku tak tau kat balik pulau tu kat pulau betong tu.. mana ada pangkin macam tu.. bumbung dia lain..

lagi satu.. ni gambaq kat ulu yam.. aku dah pun melawat kawasan kejadian.. ngan aris..

memang wujud keadaan yang seram kat situ.. kami menggunakan jangka suhu teknologi tinggi bagi mengesan entiti di kawasan tersebut..

mengenai gambaq tu.. tak kiralah komposisi mamat2 tu kat mana sekalipun.. kalau ada seratus orang dlm gambaq tu.. kalu dah hantu tu nak bergambaq sekali nak buat camne..

Butaseni@Wan Raja said...

lagi mau bertengkaq dengan aku,aku anak jati sungai rusa,bukan nusantara.

hantu tak pandai pilih angle bagi balance gambaq!!!!

kalau takat aris tu hang punya alibi (saksi) aku tak heran!!semua ranjau kuat,nampak UFO kat USJ.

Anonymous said...

hahahahaha!!

Anonymous said...

ya rabbii berderau bila tgk, mula2 tak perasan tapi bila baca pastu bila tgk balik gamba tu berderau jantung i tau hhehehhe, betul ke tak edit2 hishhhh seriauuu laa mlm ni mengingauu sakan!!!